YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

  • masa pelepasan:2024-04-28 13:54:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:65
  • Penerangan pantas:

    Yunfu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Jatuh perkara asing dan menghancurkanYunfuKaedah menghirup

Kandungan artikel
ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

YunfuKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

PitoaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi



Dry type transformer factory

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

produksiSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Apabila meninggalkan kilang,YunfuPenukar jenis kering 500 kV, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

JulatTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa,YunfuKarakteristik pengubah tenggelam minyak, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,YunfuPenukar jenis kering, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

YunfuApa peranan penting pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

SzentesMaklumat produk lain
  • CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

    CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

  • CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

    CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

  • CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

    CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

  • PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

    PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

  • PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

    PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

  • PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

    PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

  • MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

    MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

  • MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

    MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi memberi anda YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi oleh syarikat kami, perkhidmatan YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi. YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YunfuBerapa banyak pengubah jenis kering 2500Apa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!